Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci?

Zakládáme si na přátelském přístupu, proto se snažíme pro Vás reklamační proces udělat  co nejpříjemnější

Abychom zajistili hladký průběh vaší reklamace, je nutné reklamované zboží zaslat poštou na naši adresu. Rádi bychom vám ušetřili starosti a vyřešili věci telefonicky, ale legislativní podmínky to bohužel neumožňují. Před odesláním si můžete zavolat pro konzultaci.Finanční poradna: Co si ohlídat při reklamaci - Novinky

Nezapomeňte přiložit:

  • Fakturu nebo jiný doklad o koupi.

  • Stručný popis vady nebo důvod reklamace.

  • Správně zabalené zboží, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy.

Pokud nebude faktura přiložena,  reklamaci zpracujeme, ale může to  prodloužit celý proces. Proto je důležité odeslat vše kompletní.

Vyřízení reklamace

Vaši reklamaci posoudí výrobce, dovozce nebo autorizovaná osoba. Jakmile obdržíme jejich stanovisko, budeme vás informovat.

Pokud je reklamace uznána:

  • Zašleme vám opravený nebo nový produkt.

  • V případě nemožnosti opravy vám vrátíme peníze převodem na účet do 14 pracovních dnů (hotovostní vrácení ani složenky neposkytujeme).

Vrácení nebo výměna zboží

Pokud si přejete zboží vrátit nebo vyměnit, máte na to právo do 14 dnů od převzetí objednávky.

Podmínky vrácení:

  • Zboží nesmí být poškozené, musí být v původním obalu a se všemi příslušenstvími.

  • Vrácení proběhně písemnou formou (e-mail) .

  • Po doručení vám vrátíme kupní cenu stejnou platební metodou do 30 dnů.

  • Při výměně se po dohodě uhradí nebo vrátí cenový rozdíl.

  • V případě odstoupení od smlouvy má prodávající právo na úhrazení skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Kam zaslat reklamaci?

Reklamované nebo vracené zboží prosíme zaslat na adresu: Frýdlant, Větrovská 679

Po obdržení vás budeme kontaktovat a dohodneme další kroky. Náklady na dopravu v rámci reklamace či výměny hradí zákazník.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s celým procesem!

Nejprodávanější

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Co říkají naši zákazníci

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
+Ochota +Spolehlivost +Rychlost
Potřeboval jsem koupit stroj v řádech desítek tisíc. Měl jsem specifické podmínky, které mi eshop nenabízel. Vše se vyřešilo během jednoho emailu a jednoho telefonátu. Vše se mi přizpůsobilo a zařízení dorazilo den před termínem, do kterého bylo potřeba.
– Spokojený zákazník

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
Velmi dobrá komunikace obchodu.
Super ceny, odborná znalost produktů a velmi dobrá komunikace obchodu. Doporučuji!
– Spokojený zákazník

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
Kotel Termomont TKU - 25KW
Od začátku do konce to byla skvělá zkušenost. Přístup personálu byl naprosto profesionální – byli ochotní, vstřícní a vždy ochotní poradit. Cena kotle byla výborná, ve srovnání s konkurencí jsem nikde nenašel lepší nabídku.
– Spokojený zákazník

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
Šunkovar za velmi dobrou cenu.
Bohužel se při přepravě stalo, že mi dorazil rozbitý. Očekával jsem složitou reklamaci, ale byl jsem mile překvapen, jak rychle a profesionálně se situace vyřešila. Bez jakýchkoli komplikací mi poslali nový šunkovar, který dorazil v perfektním stavu.
– Spokojený zákazník

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
Zahradní domek.
Dodání bylo rychlé, komunikace super, ochotně poradili a cena taky skvělá. Domek je přesně podle mých představ. Určitě tu nakoupím znovu a doporučuji všem!
– Spokojený zákazník

⭐⭐⭐⭐⭐

Zákazník:
Dobré ceny, rychlost, milý personál.
Nedávno jsem si pořídil vrtací kladivo Berner za skvělou cenu. Personál byl velmi milý a ochotný, kvalita zboží je vynikající. S kladivem jsem maximálně spokojený a obchod rozhodně doporučuji!
– Spokojený zákazník
💬